آغاز فرآیند الکترونیکی استعلام آتش‌نشانی از منطقه 8

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان از اجرایی شدن فرآیند استعلام آتش‌نشانی به‌صورت الکترونیک در این منطقه به‌صورت آزمایشی خبر داد.

به گزارش امور ارتباطات منطقه هشت شهرداری اصفهان، نشست توجیهی بهره‌برداری از زیر سیستم آتش نشانی الکترونیکی به صورت آزمایشی با حضور نمایندگان معاونت شهرسازی و معماری و سازمان‌های فاوا و آتش‌نشانی شهرداری اصفهان، مدیر منطقه هشت و رئیس اداره شهرسازی و معماری این منطقه امروز _چهارشنبه 28 مهرماه_ برگزار شد.

محمد کیهانی در خصوص چرایی اجرایی شدن این فرآیند در منطقه هشت، اظهار کرد: معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان با توجه به تعداد زیاد درخواست‌های روزانه و وجود نیروهای متخصص در منطقه هشت، این فرآیند را به صورت آزمایشی در این منطقه اجرایی کرد تا پس از رفع ایرادها و بهبود گردش کار، این خدمت را به همه مناطق 15گانه شهرداری تسری دهد.

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه یکی از مراحل صدور پروانه و پایان کار در شهرداری، اخذ استعلام از سازمان آتش نشانی است، افزود: در راستای محقق شدن دولت الکترونیک معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان به منظور سهولت در انجام و حذف مدارک فیزیکی، این فرآیند را به صورت آزمایشی در منطقه هشت اجرایی کرد.

وی تصریح کرد: در مرحله نخست فرآیند الکترونیکی استعلام آتش‌نشانی، پیش‌نویس صدور پروانه و پایان‌کار و همچنین صدور استعلام آتش‌نشانی انجام و سپس درخواست به زیرسیستم آتش‌نشانی ارسال می‌شود و با تعریف دسترسی‌های موردنیاز برای سازمان مربوطه در سیستم یکپارچه شهرسازی و درآمد، ادامه فرآیند به‌صورت کارتابل‌محور و بدون حضور شهروند در آن سازمان انجام خواهد شد و پس از صدور پاسخ، ضمن اطلاع‌رسانی به شهروند، پاسخ مورد نظر به‌صورت خودکار در سامانه درج و در صورت لزوم شهروند به آن سازمان فراخوانده می‌شود.

کیهانی گفت: در هر مرحله جهت اطلاع­ شهروند پیامک ارسال می‌شود ضمن اینکه درخواست‌کننده می‌­تواند با مراجعه به سامانه اصفهان ­نما به نشانی http://esup.isfahan.ir/Isfahannama ضمن پیگیری درخواست خود، از دیگر خدمات غیرحضوری شهرداری اصفهان نیز بهره‌مند شود.


آغاز فرآیند الکترونیکی استعلام آتش‌نشانی از منطقه 8

کد محتوا 40815

برچسب ها